Видавнича діяльність / 2011 / "Початкова освіта: навчання та виховання" (за січень - червень 2011 р.)

Вітаємо вас на нашому сайті!


   Інформаційний список літератури «Початкова освіта: навчання та виховання» знайомить зі статтями із періодичних видань за січень – червень 2011 року.
      Матеріал розміщений у 5 розділах, в межах яких статті систематизовані за алфавітом авторів та назв видань.
   Список призначений для вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня.
       Періодичність – один раз в півріччя.



Наша адреса: м. Тернопіль,
вул. Коперника, 17
тел. 25-39-41,
23-59-48

Список підготувала:
Колопенюк М. Д.
провідний бібліотекар

Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
директор ОБД

Комп’ютерна верстка: Лось Т. І.

Покликання початкової школи

Державний стандарт початкової загальної середньої освіти [Текст] // Початкова освіта. – 2011. – № 18 (травень).
 
* * *

Агафонова, М. О. Траєкторія розвитку творчої особистості [Текст]: засідання методичної комісії вчителів початкових класів / М. Агафонова // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 19 – 20.

Булахова, Л. М. Управління початковою школою [Текст] / Л. М. Булахова // Розкажіть онуку. – 2011. – № 7 (квітень). – С. 5 – 22. – (Початкова школа ХХІ сторіччя).

Вимоги освіти ХХІ століття й особистість учителя [Текст] / [О. Божко, І. Толмачова, М. Удовенко, З. Шилкунова] // Початкова освіта. – 2011. – № 17 (травень). – С. 6 – 7.

Від розвивального навчання до розвивальної освіти [Текст]: [добірка матеріалів у спецвипуску] // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 2 – 19.

Воронцова, Е. Психологічна адаптація першокласників як основа успішного навчання / Е. Воронцова // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 8 – 10.

Впровадження сучасних технологій навчання [Текст]: методичні рекомендації // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 15 – 18.

Гавриленко, С. О. Самопідготовка в різновіковій ГПД [Текст] / С. Гавриленко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11. – С. 51 – 55.

Газімагомедова, О. М. Упровадження інтерактивних технологій навчання в практику роботи вчителя початкової ланки [Текст] : семінар – практикум для учителів / О. М. Газімагомедова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 55 – 60.

Говтеєва, Л. М. «Знання – це гість, а розум – це хазяїн…» [Текст]: [як правильно організувати розумову працю учнів удома] / Л. Говтеєва // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – № 1. – С. 49 – 50.

Дербеньова, А. Г. Ефективний урок. Поради досвідченого вчителя [Текст]: [проблема дисципліни, секрети пед. спілкування, авторитет учителя, типові пед. ситуації] / А. Г. Дербеньова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8 (березень). – С. 20 – 1 – 20 – 16. – (Пед. академія Пані Софії).

Деркач, О. Феномен арт – педагогіки та її місце у сучасній школі [Текст] / О. Деркач // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 10 – 12.

Добровольська, С. В. Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя [Текст] / С. В. Добровольська // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 11 (квітень). – (Вкладка).

Добрянська, І. Формування груп у молодшому шкільному віці [Текст] / І Добрянська // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 32 – 34.

Ємельяненко, О. Ознайомлюємося з методиками М. О. Зайцева [Текст]: [методи й принципи навчання, розвитку й виховання] / О. Ємельяненко // Зростаймо разом. – 2011. – № 1. – С. 30 – 32.

Інноваційні технології навчання в початковій школі з використанням мультимедійних проекторів [Текст] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 11 – 14.

Куцінко, О. Г. Як правильно навчати «неправильну» дитину [Текст]: [характеристика категорій дітей, робота з якими викликає труднощі] / О. Г. Куцінко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 13 (травень). – С. 31 – 34.

Левицька, Г. М. Перший раз у перший клас [Текст]: психолого – педагогічна характеристика адаптаційного періоду / Г. М. Левицька // Розкажіть онуку. – 2011. – № 5. – С. 17 – 20.

Надточій, Т. Сила істини гуманної педагогіки [Текст] / Т. Надточій // Початкова освіта. – 2011. – № 9 (березень). – С. 3 – 6, 7 – 9, 10 – 12, 13 – 17.

Науменко, О Навчання – світло [Текст]: [причини шкільної дезадаптації; шестирічки і школа; перша вчителька і т.д.] / О. Науменко // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 18 – 19.

Полєєва, Г. З початкової – в середню школу [Текст]: проект психолого – педагогічного супроводу учнів / Г. Полєєва // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 8 – 10; Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 61 – 65.

Приймач, Л. Розвиток учнів в умовах творчого навчання [Текст]: з досвіду роботи / Л. Приймач // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 9 – 11.

Розвиток творчого потенціалу педагогічного працівника [Текст] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 4 – 10.

Савицька, А. Ю. Індивідуально – групове навчання молодших школярів [Текст]: з досвіду роботи у класах із малою чисельністю учнів / А. Ю. Савицька // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 2 – 12.

Тимченко, Г. Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності навчально – виховного процесу [Текст] / Г. Тимченко, Л. Якобчук // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 1 – 12. – (Вкладка).

Технології виховання молодших школярів

Астахова, О. В. Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра [Текст] / О. В. Астахова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 13 (травень). – С. 2 – 9.

Бойко, Л. Б. Навчальні екскурсії [Текст]: [на бісквітну фабрику, в зоопарк, на берег Дніпра, до геологічного музею] / Л. Б. Бойко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 49 – 56.

Вільчанська, Т. В. Академія маленьких пішоходів [Текст]: тиждень безпеки дитини / Т. В. Вільчанська // Розкажіть онуку. – 2011. – № 5. – С. 79 – 82; 83 – 85.

Гавриш, Н. Родинний вогник любові [Текст]: [соціально – моральний розвиток дитини в родині] / Н. Гавриш // Джміль. – 2011. – № 1. – С. 10 – 11.

Громцева, Н. Теоретичні засади розвитку дивергентного мислення [Текст] / Н. Громцева, М. Громцева // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 6 – 7.

Данилюк – Шестова, О. В. Пришкільний табір відпочинку: з досвіду роботи [Текст] / О. В. Данилюк – Шестова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 9 – 15.

Деркач, О. Колір у нашому житті [Текст]: реалізація терапевтичного потенціалу кольору в умовах навчально – виховного процесу початкової школи / О. Деркач // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 20 – 21.

Діти та Інтернет [Текст] // Шкільна бібліотека плюс. – 2011. – № 12 (червень). – С. 2 – 5.

Ємець, А. Музика – література – дитина [Текст]: [мистецтво повертає сили і душевну рівновагу: «музична аптечка»] / А. Ємець // Зростаємо разом. – 2011. – № 6. – С. 10 – 11.

Каменєва, Л. П. Незвичайний ляльковий світ [Текст]: авторська програма / Л. Каменська // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 21 – 26.

Коли діти ростуть [Текст]: [фізичне зростання і психологічне зростання – дорослішання] // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 2 – 3.

Корпан, Л. Виявлення обдарованих дітей у 1 – 4-х класах [Текст] / Л. Корпан // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 4 – 8.

Литвинова, Д. Уява та її роль у житті дитини [Текст]: батьківські збори / Д. Литвинова // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 18 – 19.

Ліпартеліані, Д. Особливості виховання гіперактивних дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Д. Ліпартеліані // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 47 – 48.

Літвінова, О. Хваліть не талант, а старання [Текст]: система музичного виховання молодших школярів / О. Літвінова // Шкільний світ. – 2011. – № 7 (лютий). – (Вкладка «Музика»).

Мальцева, Т. Здорова дитина – здорова нація [Текст] / Т. Мальцева // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 22 – 24.

Олійник, С. М. Планування роботи літнього пришкільного табору [Текст]: [про документацію, план, режим роботи, пісні, девіз і т.д.] / С. М. Олійник // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 2 – 8.

Омаровська, Н. П. Педагогічна цінність прогулянки. Правила поведінки у довкіллі [Текст] / Н. П. Омаровська // Розкажіть онуку. – 2011. – № 7 (квітень). – С. 87 – 91.

Петренко, Л. Б. У похід – із задоволенням! [Текст]: [добірка матеріалів: способи орієнтування на місцевості; пожежа в лісі; конкурси та ін] / Л. Б. Петренко, О. В. Гранат // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 54 – 60.

Розпотнюк, Л. Складні учні [Текст]: поради психолога / Л. Розпотнюк// Початкова освіта. – 2011. – № 10 березень). – С. 5.

Слободяник, Н. Програма виховної роботи з учнями 1 – 4-х класів / Н. Слободяник // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 36 – 39.

Тверда, М. Проведення батьківських днів у початкових класах [Текст] / М. Тверда // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 25 – 26.

Ткаченко, П. І. Пізнавальні завдання для формування екологічної культури учнів [Текст] / П. І. Ткаченко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 10 (квітень). – (Вкладка).

Травень ліси прибирає, літа в гості чекає [Текст]: [матеріали для бесід] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 7 (квітень). – С. 35 – 38.

Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вчителя [Текст] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 5. – С. 4 – 16.

Форми роботи з батьками в сучасній початковій школі [Текст] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 5. – С. 21 – 25.

Шабанова, Л. Формування життєтворчих компетентностей молодших школярів засобами казкотерапії [Текст] / Л. Шабанова // Шкільна бібліотека плюс. – 2011. – № 1 (січень). – С. 7 – 9.
Проектні технології в початковій школі

Адаменко, Н. Бджолині історії [Текст]: літературний проект. 2-й клас / Н. Адаменко // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 9 – 13.

Бган, Н. В. Как много птиц [Текст]: экологический проект / Н. Бган, Л. Серова // Расскажите внуку. – 2011. – № 1. – С. 13 – 21 – (Випуск № 5).

Беліменко, Л. Актуальність та значущість проектної діяльності [Текст] / Д. Беліменко // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 38 – 49.

Ковтун, Н. Подорож країнами і континентами [Текст]: проект. 2-й клас / Н. Ковтун // Початкова освіта. – 2011. – № 17 (травень). – С. 25 – 28.

Лазарович, Л. М. Запальний танок букв [Текст]: проект у 1 класі / Л. М. Лазарович // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 12 (квітень). – С. 2 – 9.

Пушкарьова, Т. Концепція науково – педагогічного проекту «Росток» [Текст]: [наказ МОН, доповідна записка; принципи, мета, завдання проекту] / Т. Пушкарьова // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 2 – 7.

Рувашевська, О. Я. Писанка. Міжпредметний проект у 3 класі [Текст] / О. Я. Рубашевська // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 10 (квітень). – С. 2 – 5; 8 – 12.

Третякова, Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів [Текст] / Т. О. Третякова // Обдарована дитина. – 2011. – № 2. – С. 16 – 18.
Методика викладання в дії

Алакоз, О. Навчання школярів швидкісного навчання [Текст] / О. Алакоз // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 12 – 14.

Вчимося мислити продуктивно [Текст] // Початкова освіта. – 2011. – № 4 (січень). – (Метод. порадник. Вип. № 1).

Голинська, Н. Науково – методична робота школи [Текст]: з досвіду впровадження системи Д. Ельконіна – В. Давидова / Н. Голинська // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – C. 6 – 8.

Грицюк, О. І. Інтерактивні технології навчання молодших школярів [Текст]: [структура, методики, форми роботи; розробки уроків з використанням інтерактивних технологій навчання: урок грамоти, 1-й клас; урок читання, 2-й клас; урок української мови, 4-й клас] / О. І. Грицюк // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8 (березень). – С. 2 – 17.

Кондратюк, О. Ще раз про аналіз уроку в розвивальному навчанні [Текст] / О. Кондратюк // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 17 – 19.

Савченко, О. Дидактико – методичні вимоги до організації контрольно – оцінювальної діяльності вчителя [Текст] / О. Савченко // Початкова школа. – 2011. – № 2 – С. 7 – 11.

Шевелєва, Т. Тестування в початкових класах [Текст] / Т. Шевелєва // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 4 – 5.

* * *

Андрійчук, М. Потреби людини [Текст]: інтегрований урок довкілля та економіки: [4-й клас] / М. Андрійчук // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 29 – 31. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Барабашко, В. Використання віршованих пам’яток на уроках письма і читання [Текст] / В. Барабашко // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 52.

Бондар, М. У гості до квітів [Текст]: інтегрований урок. 3-й клас / М. Бондар // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 14 – 85. – (Нестандартні уроки).

Кравченко, І. Писанка – символ Великодня [Текст]: робота з текстовим редактором Word: інтегровані уроки 4-й клас / І. Кравченко, Ю. Нікітіна // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 10 – 12; 13 – 15.

Ломєкіна, Л. О. Пригода у весняному лісі [Текст]: урок розвитку зв’язного мовлення в 3 класі з елементами інтеграції (природознавство і музика) / Л. О. Ломєкіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8 (березень). – С. 24 – 25.

Любимова, Т. М. Проведення тематичних інтегрованих днів з використанням засобів мистецтва [Текст]: [тема: «Весна іде – весні дорогу» (читання, «Я і Україна», укр. мова)] / Т. М. Любимова, Є. М. Іржанська, Н. І. Суптеля // Обдарована дитина. – 2011. – № 4. – С. 47 – 60.

Мальцева, Н. В. Зимова мозаїка [Текст]: інтегрований урок – прогулянка у 1 класі з використанням мультимедійних технологій / Н. В. Мальцева // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 24 – 25.

Пальчик, Р. Стародавні традиції українського народу [Текст]: читання та художня праця. 2-й клас / Р. Пальчик, Г. Глимар // Початкова освіта. – 2011. – № 17 (травень). – С. 22 – 24.

Піддубко, О. Інтегрований урок – подорож у 2 класі [Текст]: математика, Я і Україна / О. Піддубко // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 22 – 25.

Решетняк, Г. З. Інтегрований урок – стилізована казка з читання та математики у 1 класі / Г. З. Решетняк // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 19 – 21.

Улановська, В. Ой у вишневому садочку [Текст]: [конспект уроку милування і словесної творчості] / В. Улановська // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 9 – 10.

Шмойлова, Т. В. Ой, весно, весно! Що ти нам принесла? [Текст]: інтегрований урок української мови та природознавства у 3 класі / Т. Шмойлова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 7 (березень). – С. 17 – 21.

Математика

Арішака, Т. Творча робота над задачею [Текст] / Т. Арішака // Початкова освіта. – 2011. – № 3 (січень). – С. 11 – 15.

Васенко, Т. Урок математики в 1 класі [Текст] / Т. Васенко // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 20 – 22.

Горбатенко, Н. Додавання і віднімання круглих чисел. Вправи і задачі на закріплення вивченого [Текст]: математика. 1-й клас / Н. Горбатенко // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 6 – 7.

Іваній, В. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі навчання математики [Текст] / В. Іваній // Початкова школа. – 2011. – № 3. – С. 43 – 47.

Лазаренко, Т. В. Формування логіко – математичної компетентності учнів [Текст] / Т. В. Лазаренко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 2 (січень). – С. 21 – 24.

Мазурик, Л. Природа ставить запитання [Текст]: [задачі й завдання про природу для уроків математики] / Л. Мазурик // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 7 – 8.

Мартинюк, Л. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками [Текст]: математика. 4-й клас / Л. Мартинюк // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 8 – 9. – (Наша вкладка).

Марчук, О. Розв’язування задач на дві дії, складання виразу (ознайомлення). Знаходження числових значень буквених виразів [Текст]: урок математики. 2-й клас / О. Марчук // Початкова освіта. – 2011. – № 9 (березень). – С. 21 – 23.

Матвієнко, Л. Застосування прийомів множення багатоцифрових чисел на одноцифрові при розв’язуванні прикладів і задач [Текст]: урок – КВК. Математика. 4-й клас / Л. Матвієнко // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 16 – 17. – (Нестандартні уроки).

Мельник, К. Про можливості таблиці додавання в навчанні школярів [Текст] / К. Мельник, Г. Жемчужкіна // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 12 – 13.

Назаренко, Н. Диференція самостійної роботи учнів на уроках математики [Текст] / Н. Назаренко // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 15 – 18.

Назаренко, Н. Розв’язання текстових задач алгебраїчним способом [Текст] / Н. Назаренко // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 25 – 27.

Половко, С. М. Пригоди трицифрових чисел [Текст]: колективний урок на тему / С. М. Половко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 9 (травень). – С. 29 – 36.

Поражинська, З. Формування поняттєвого мислення учнів [Текст]: математика. 2-й клас / З. Поражинська // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 5 – 7.

Прокаєва, Л. І. Заняття гуртка любителів математики у 4 класі [Текст] / Л. І. Прокаєва // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 2 (січень). – С. 35 – 37.

Пушкарьова, Т. Особливості курсу математики в початковій школі [Текст]: [є два конспекти уроків з математики для 3 і 4 класу] / Т. Пушкарьова // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 24 – 29.

Скворцова, С. Методика формування у молодших школярів поняття про арифметичні дії додавання та віднімання [Текст] / С. Скворцова // Початкова школа. – 2011. – № 3. – С. 15 – 17.

Тевоньян, А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей [Текст] / А. В. Тевоньян // Обдарована дитина. – 2011. – № 2. – С. 33 – 36.

Ткаченко, П. І. Цікава математика [Текст]: [кросворди, матем. ланцюжки, магічні квадрати] / П. І. Ткаченко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 9 (березень). – С. 21 – 24.

Хворостіна, Н. Урок – казка з математики у 1 класі [Текст]: [тема: Переставна властивість додавання] / Н. Хворостіна // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 27 – 29.

Хекало, Р. Як поєднати на уроці математики корисне і цікаве [Текст] / Р. Хекало // Початкова освіта. – 2011. – № 19 (травень). – С. 10 – 14.

Чередніченко, Г. Тестові завдання з математики у 3 класі [Текст]: з досвіду роботи / Г. Чередніченко // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 55 – 56.

Шемет, Л. Літр. Вправи на засвоєння таблиці додавання та віднімання. Складання задачі на знаходження остачі [Текст]: [математика 1-й клас] / Л. Шемет // Початкова освіта. – 2011. – № 7 (лютий). – С. 6 – 7.

Юзик, О. Підготовка студентів до проведення уроків інформатики у початкових класах [Текст] / О. Юзик // Початкова школа. – 2011. – № 3. – С. 41 – 42.
Уроки грамоти та мови

Вельська, Г. Складання міні – твору на основі власного досвіду [Текст]: урок розвитку зв’язного мовлення / Г. Вельська // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 51.

Вишник, О. Розвиток мовлення учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Текст] / О. Вишник // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 6 – 8.

«Вправи корисні та цікаві» до тем «Іменник» і «Дієслово» [Текст]: роздаткові картки для індивідуальної роботи // Розкажіть онуку. – 2011. – № 5. – С. 55 – 74.

Гаманюк, С. А. Формування мовленнєвої компетентності на уроках розвитку зв’язного мовлення [Текст] / С. А. Гаманюк // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 34 – 42.

Діденко, М. Є. Дидактичний матеріал з навчання грамоти (післябукварний період) [Текст] / М. Є. Діденко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 9 (березень). – С. 25 – 29.

Дорофєєва, Т. З голови до ніг [Текст]: урок путівник: [фразеологізми] / Т. Дорофєєва // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 11 – 15.

Дорофєєва, Т. Матеріали для вправ на основі фразеологізмів [Текст] / Т. Дорофєєва // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 1 – 10. – (Наша вкладка).

Загрійчук, Л. Граматичне значення речення. Поняття про присудок та підмет [Текст]: укр. мова. 4-й клас / Л. Загрійчук // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 10 – 11. – (Наша вкладка).

Інтеграція в процесі навчання грамоти [Текст] // Початкова освіта. – 2011. – № 16 (квітень). – (Спецвипуск).

Калініченко, Л. Диференційовані завдання на уроках української мови, до теми «Дієслово» у 3 класі [Текст] / Л. Калініченко // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 3 – 5.

Кальчук, М. Вивчення української мови у проекті «Росток» [Текст]: [є два конспекти уроків] / М. Кальчук // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 30 – 35.

Камардіна, В. А. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні [Текст]: урок української мови у 3 класі / В. А. Камардіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 31 – 32.

Князєва, О. Б. Дидактичні картки для копіювання до уроків української мови. 2 – 3 класи [Текст] / О. Б. Князєва // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 7 (березень). – (Вкладка).

Кобзар, О. Ненаголошені голосні у корені слова [Текст]: укр. мова для шкіл з рос. мовою навчання. 3-й клас (с-ма Д. Ельконіна – В. Давидова) / О. Кобзар // Початкова освіта. – 2011. – № 17 (травень). – С. 20 – 22.

Коржикова, О. Зв’язок дієслів разом з іменниками за зразком: один – багато [Текст]: урок – панорама. 2-й клас / О. Коржикова // Початкова освіта. – 2011. – № 7 (лютий). – С. 10 – 12.

Коровкіна, О. А. Упровадження ноосферної освіти на уроках української мови в початкових класах [Текст] / О. А. Коровкіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 1 (січень). – С. 7 – 19.

Лапіна, Т. М. Тестові завдання з української мови з курсу початкової школи [Текст] / Т. М. Лапіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 13 (травень). – С. 12 – 19.

Мордовцева, Т. В. «У гості до дядечка Апострофа» [Текст]: колективний урок / Т. Мордовцева // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 35 – 38.

Особистісно зорієнтоване навчання української мови [Текст]: [методичні матеріали; конспекти уроків] // Початкова освіта. – 2011. – № 20 (травень). – С. 6 – 31. – (Метод. порадник. Вип. 5 (53)).

Паскал, Н. В. Робота вчителя з обдарованими дітьми початкової школи на уроках української мови [Текст] / Н. В. Паскал // Обдарована дитина. – 2011. – № 3. – С. 46 – 50.

Погорєлова, Т. В. «Малюємо словом весну» [Текст]: урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі / Т. В. Погорєлова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8 (березень). – С. 21 – 23.

Погоріла, Н. Л. Про дідуся – лісовичка [Текст]: фрагмент уроку з письма у 1 класі / Н. Л. Погоріла // Розкажіть онуку. – 2011. – № 3 (лютий). – С. 26 – 28.

Прудиус, О Вправи для розвитку мовленнєвих здібностей та уваги школярів [Текст] / О. Прудиус // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 17 – 20.

Рибачок, М. Р. Картки – блискавки для миттєвої перевірки знань, умінь та навичок з орфографії та морфології [Текст] / М. Р. Рибачок // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 13 (травень). – (Вкладка).

Родіна, В. В. Складання тексту – опису «Лисичка» [Текст] урок розвитку зв’язного мовлення в 3 класі / В. В. Родіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 13 – 15.

Самодєлова, В. І. У гості до Прислівника [Текст]: колективний урок / В. І. Самодєлова, Л. Б. Петренко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 7 (квітень). – С. 39 – 44.

Сахно, Т. П. Префікс [Текст]: цикл уроків української мови у 3 класі / Т. П. Сахно // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 9 (березень). – С. 2 – 9.

Семчук, І. Зі скарбниці української мови [Текст]: заняття. 3-й клас / І. Семчук // Початкова освіта. – 2011. – № 5 (лютий) – С. 11 – 13.

Серебрянська, Л. М. Дванадцять сходинок до пізнання іменника [Текст]: [уроки] / Л. М. Серебрянська // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 2 (січень). – С. 2 – 20.

Сосницька, Н. Як допомогти учням опанувати правопис [Текст] / Н. Сосницька // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 13 – 14.

Смирнова, Л. Складання розповіді за планом і опорними словами [Текст]: урок розвитку зв’язного мовлення. 2-й клас / Л. Смирнова // Початкова освіта. – 2011. – № 23 (червень). – С. 8 – 11.

Стрілець, С. Крилаті вислови. Фразеологізми [Текст]: [урок розвитку зв’язного мовлення, 3 клас] / С. Стрілець // Початкова школа. – 2011. – № 3. – С. 12 – 14.

Табачук, П. Розвиток навичок читання [Текст]: звуки [т], [т’], буква Т («те»). Практичне ознайомлення зі словами – омонімами. Скоромовки: навчання грамоти. 1-й клас / П. Ткачук // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 9 – 10.

Тимченко, Л. Корінь слова [Текст]: цикл уроків з укр. мови. 2-й клас / Л. Тимченко // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). С. 1 – 7. – (Наша вкладка).

Тимченко, Л. Споріднені слова і корінь слова [Текст]: проблеми формування понять та шляхи їх розв’язання / Л. Тимченко // Початкова освіта. – 2011. – № 10 (березень). – С. 15 – 16.

Хорошковська, О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови [Текст] / О. Хорошковська // Початкова школа. – 2010. – № 12 (грудень). – С. 11 – 15; 2011. – № 1 (січень). – С. 12 – 15.

Якушова, О. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення [Текст]: [урок української мови. 2-й клас] / О. Якушова // Початкова освіта. – 2011. – № 7 (лютий). – С. 7 – 9.
Література та читання

Бесараб, О. Я. Творчість Олександра Олеся [Текст]: [конспект уроку] / О. Я. Бесараб // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 18 – 20.

Боярова, Л. М. Життя і творчість Леоніда Глібова. Байка «Зозуля й півень» [Текст]: [урок українського читання в 4 класі] / Л. М. Боярова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 2 (січень). – С. 27 – 30.

Вауліна, О. М. Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання [Текст] / О. М. Вауліна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 7 (березень). – С. 2 – 13.

Вихор, А. Добро добром згадують [Текст]: читання. 3-й клас: [конспект уроку за твором І. Калинця «Про що розповіли незабудки?»] / А Вихор // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 10 – 11.

Горбач, Н. Закріплення знань про букву П, п, її звукове значення [Текст]: навчання грамоти (читання). 1-й клас / Н. Горбач // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 21 – 22.

Грішна, Л. Тяжко – важко в світі жити сироті без роду [Текст]: [урок читання 3-й клас] / Л. Грішна // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 23 – 25.

Гутіс, І. Л. «Байка вчить, як на світі жить» [Текст]: нестандартний урок позакласного читання в 3 класі / І. Л. Гутіс // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 33 – 35.

Доля, О. М. І. Я. Франко «Заєць і ведмідь» [Текст]: [інтегрований урок позакласного читання та природознавства в 4 класі] / О. М. Доля // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 18 – 19.

Ємець, А. Проблеми вивчення сучасної дитячої літератури [Текст] / А. Ємець // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 35 – 38.

Єременко, М. А. «Здається, байка просто бреше, а справді ясну правду чеше...» [Текст]: [урок українського читання в 3 класі] / М. А. Єременко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 1 (січень). – С. 27 – 31.

Загарія, М. П. На «Великому Святі Душі» [Текст]: зустріч із поезією Ліни Костенко: [конспект уроку] / М. П. Загарія // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 9 – 11.

Загорулько, Т. М. Разом із казковими героями [Текст]: уроки навчання грамоти (письма) у 1 класі / Т. М. Загорулько // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 1 (січень). – С. 23 – 26.

Засуха, С. В. Інформаційно – ціннісний підхід до опановування навичок читання в початкових класах [Текст] / С. В. Засуха // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 43 – 54.

Зінорук, М. А. Людина починається з добра [Текст]: [урок літератури] / М. А. Зінорук // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 12 – 14.

Кобута, О. О. О. Копиленко «Їдальня для птахів» [Текст]: урок позакласного читання – уявна мандрівка у природу в 3 класі / О. О. Кобута // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 20 – 23.

Коваль, Л. А. Сторінками творчості Анатолія Костецького [Текст]: [конспект уроку] / Л. А. Коваль // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 6 – 9.

Куницька, Л. Тестові завдання з читання до підручника О. Я. Савченко «Читанка» (2 клас. ІІ частина) [Текст] / Л. Куницька // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 11 – 15.

Мартисенко, Т. Д. Любов до рідної землі, доброта та милосердя людської душі у творах Бориса Грінченка [Текст]: [конспект уроку] / Т. Д. Мартисенко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 15 – 18.

Мовчун, А. Уроки узагальнення знань у 3 класі [Текст]: за розділами «Читанки» О. Я. Савченко / А. Мовчун // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 13 – 17.

Мовчун, А. Читаємо з насолодою світову дитячу класику [Текст] / А. Мовчун // Початкова освіта. – 2011. – № 8 (лютий). – С. 3 – 4. – (Методичний порадник. Вип. 2 (50)).

Науменко, В. Зміст і структура підручника «Читанка» для 2 класу у двох частинах [Текст] / В. Науменко // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 12 – 16.

Носенко, Г. Світ, створений для добра [Текст]: урок позакласного читання. 4 клас / Г. Носенко // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 51 – 52.

Полотнянко, В. Є. Життя як спалах блискавки [Текст]: творчий та життєвий шлях Василя Симоненка: [конспект уроку] / В. Є. Полотнянко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 14 – 15.

Сахновська, Н. М. Олег Буцень. «Чи є зима?» [Текст]: урок читання у 2 класі / Н. М. Сахновська // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 10 – 12.

Скумін, Н. Стан природи і настрій людини в поезіях Лесі Українки [Текст]: [урок читання. 4-й клас] / Н. Скумін // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 26 – 28.

Суржук, Т. Диференційований підхід у навчанні учнів читати [Текст] / Т. Суржук // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 3 – 13.

Ткачук, Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Г. Ткачук // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 20 – 25.

Третякова, В. О. «Добро твориться просто» [Текст]: урок позакласного читання у 3 класі: [за творами В. О. Сухомлинського] / В. О. Третякова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 8 (березень). – С. 26 – 30.

Уроки зарубіжної літератури [Текст]: [конспекти уроків: 2-й клас усна народна творчість народів світу, поетична казка, оповідання Е. Шима, Д. Кіплінг «Слоненя»; 3-й клас – тібетська казка «Про дурного тигра», О. Уайльд «Щасливий Принц», С. Д’Арцо «Пінгвінятко без фрака», О. Пройслер «Мала Баба Яга», В. Гюго «Козетта», М. Лобе «Бабуся на яблуні», М. Носов «Фантазери»; 4-й клас – Е. Гофман «Лускунчик...», А. Погорєльський «Чорна курка...», поезія Я. Бжехви, Д. Лондон «Рудий вовк»] // Початкова освіта. – 2011. – № 8 (лютий). – С. 5 – 30. – (Метод. порадник. Вип. 2 (50)).

Уроки позакласного читання – міст у світ знань [Текст]: [є прислів’я про книги] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 4 – 6.

Шкурат, С. Сторінки з книги Природи [Текст]: читання. 4-й клас: [за творами В. Скомаровського «Три лижні», А. Костецького «Лист до птахів»] / С. Шкурат // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 11 – 13.

Природа і людина

Банник, М. О. Рослини. Розмаїття рослин. Рослини та людина [Текст]: урок з курсу «Я і Україна у 1 класі / М. О. Банник // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 25 – 26.

Горлова, Л. В. «Якою буває вода. Що вона може» [Текст]: урок із курсу «Я і Україна» у 1 класі / Л. В. Горлова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 3 (січень). – С. 22 – 24.

Границя, Т. А. Предметний тиждень із природознавства у початковій школі. [Текст] / Т. А. Границя // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 66 – 81.

Деделюк, Г. Уроки довкілля [Текст]: 2-й клас: [конспекти уроків на теми: Розмова про життя; Рослини; Кімнатні рослини; Народна мудрість про рослини; Квіткова клумба] / Г. Деделюк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 8 – 17. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Дмитренко, С. Гриби. Дроб’янки [Текст]: природознавство. 3-й клас / С. Дмитренко // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 19 – 20.

Екологія – наука про довкілля [Текст]: [у спецвипуску: метод. матеріали; конспекти уроків; виховна година; дидактичний матеріал з укр.мови, завдання для інтелектуального самовдосконалення] // Початкова освіта. – 2011. – № 14 (квітень). – С. 2 – 23.

Жадік, І. Уроки милування природою [Текст]: ранок року: [конспект уроку у групі продовженого дня] / І. Жадік // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 7 – 9.

Кваша, Т. Формування вмінь і навичок на уроках природознавства [Текст]: Тварини. Значення тварин і їх охорона. Я і Україна. 1-й клас / Т. Кваша // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – C. 18 – 19.

Кузнецова, Л. Активація пізнавальної активності на уроках курсу «Навколишній світ» [Текст]: [є конспект уроку на тему «Риби – хребетні тварини», 4-й кл.] / Л. Кузнецова // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 21 – 23.

Лаврук, М. Як живуть кіт і собака [Текст]: [конспект уроку довкілля для 1-го класу] / М. Лаврук // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 7 – 8. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Лопатюк, Т. Екологія – наука про довкілля [Текст]: з досвіду роботи / Т. Лопатюк // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 29 – 32.

Мариновська, О. Освітня система «Довкілля» у початковій школі [Текст]: інформаційно – довідковий матеріал / О. Мариновська // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 3 – 6. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Медюк, І. Цікаве навколо нас [Текст]: завдання для інтелектуального самовдосконалення / І. Медюк // Початкова освіта. – 2011. – № 14 (квітень). – С. 21 – 23.

Подольська, О. В. Подорож до Країни Електрики [Текст]: урок / О. В. Подольська // Розкажіть онуку. – 2011. – № 9 (травень). – С. 109 – 116.

Поліняка, К. Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему: «Вода – це життя» [Текст] / К. Поліняка // Розкажіть онуку. – 2011. – № 9 (травень). – С. 41 – 54.

Пушкарьова, Т. Особливості викладання предметів за проектом «Росток» [Текст]: типологія уроків з курсу «Навколишній світ» / Т. Пушкарьова, Е. Воронцова // Початкова освіта. – 2011. – № 21 (червень). – С. 11 – 20.

Якиб’юк, Л. Будова і дія опорно – рухової системи [Текст]: малюємо, моделюємо опорно – рухову систему: [конспект уроку довкілля для 4 класу] / Л. Якиб’юк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 27 – 28. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Якиб’юк, Л. Грунт [Текст]: [конспект уроку довкілля для 3 класу, уроку серед природи] / Л. Якиб’юк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 22 – 24. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Якиб’юк, Л. Людина – живий організм [Текст]: [конспект уроку довкілля для 4 класу] / Л. Якиб’юк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 25 – 26. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Якиб’юк, Л. Прилади – помічники людини [Текст]: [конспект уроку з довкілля для 3 класу] / Л. Якиб’юк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 19 – 20. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Якиб’юк, Л. Птахи. Турбота людей про птахів [Текст]: [конспект уроку довкілля для 2 класу] / Л. Якиб’юк // Початкова освіта. – 2011. – № 12 (березень). – С. 18 – 19. – (Метод. порадник. Вип. 3 (51)).

Етика; Логіка; Охорона здоров’я;
Я і Україна: конспекти уроків

Ахтимійчук, М. Правила безпечної поведінки на прогулянці [Текст]: основи здоров’я. 4-й клас: [конспект уроку] / М. Ахтимійчук // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 15 – 17.

Бондар, Л. Урок етики [Текст]: [у 2 класі] / Л. Бондар // Початкова школа. – 2011. – № 1. С. 28 – 29.

Гаряча, С. Для чого людині серце [Текст]: урок сердечності. 3-й клас / С. Гаряча, Н. Василева // Початкова освіта. – 2011. – № 9 (березень). – С. 23 – 25.

Гаряча, С. Людські чесноти [Текст]: урок. 3-й клас / С. Гаряча, Н. Василега // Початкова освіта. – 2011. – № 9 (березень). – С. 25 – 27.

Гламбер, Н. Виховувати повагу до людей праці [Текст]: урок «Я і Україна», 3 клас / Н. Гламбер // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 33 – 36.

Замоздра, Т. Стрітення [Текст]: християнська етика. 1-й клас / Т. Замоздра // Початкова освіта. – 2011. – № 5 (лютий). – С. 7 – 9.

Кірова, О. Урок курсу «Громадянська освіта» у 3 класі [Текст] / О. Кірова // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 25 – 27.

Леонов, О. Питний режим у житті людини [Текст] / О. Леонов // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 40 – 43.

Мелимука, Н. Де ти живеш. Історії твого міста: [Чортків]: [Текст]: урок у 2-му класі. Я і Україна / Н. Мелимука // Початкова освіта. – 2011. – № 23 (червень). – С. 11 – 12.

Ніжнік, О. Урок громадянської освіти у 3 класі [Текст] / О. Ніжнік // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 15 – 16.

Оболенцева, Л. Нестандартний урок з «Основ здоров’я» у 2 класі [Текст] / Л. Оболенцева // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 29 – 31.

Ольховик, Н. М. Курс «Логіка» – програма для 1-х класів [Текст] / Н. М. Ольховик // Обдарована дитина. – 2011. – № 11. – С. 27 – 31.

Підпалько, В. О. Де чатує небезпека? [Текст]: [про небезпечні ситуації вдома, на воді, в болоті, з тваринами, під час грози] / В. О. Підпалько, Л. Б. Петренко, Н. Г. Красоткіна // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 71 – 76.

Поліняка, К. В. Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему: «Світ спорту» [Текст]: [історія спорту, олімпійських ігор, спортсменів України, види спорту; інтелект. гра; сценарій свята в ГПД] К. В. Поліняка // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). С. 79 – 96.

Тимошенко, Л. «Золоте правило» життя [Текст]: християнська етика. 3-й клас: [конспект уроку] / Л. Тимошенко // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 25 – 26.

Тимошенко, Л. Золоте серце матері [Текст]: урок з християнської етики. 2-й, 4-й класи / Л. Тимошенко, А. Вихор // Початкова освіта. – 2011. – № 15 (квітень). – С. 13 – 14.

Толосюк, Т. Правила безпечної поведінки вдома [Текст]: [основи здоров’я, 1 клас] / Т. Толосюк // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 25 – 26.

Шевчук, О. Використання українських міфічних персонажів на уроках з курсу «Я і Україна». 1 клас [Текст] / О. Шевчук // Початкова школа. – 2011. – № 5. – С. 36 – 40.

Шелковнікова, Т. Правила поведінки. Безпека у школі [Текст]: основи здоров’я. 3-й клас: [конспект уроку] / Т. Шелковнікова // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 14 – 15.

Штангей, В. Шукаю себе в собі [Текст]: урок – пошук. 4-й клас / В. Штангей // Початкова освіта. – 2011. – № 9 (березень). – С. 29 – 31.

Щербакова, Л. «Абетка харчування» – крок до здорової нації [Текст] / Л. Щербакова // Початкова освіта. – 2011. – № 3 (січень). – (Наша вкладка).

Яковенко, А. С. Дидактичний матеріал до уроків курсу «Основи здоров’я» у 4 класі [Текст] / А. С. Яковенко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 2 (січень). – С. 20. 1 – 20 – 8. (вкладка).

Яткевич, Н. Курс українознавства у початкових класах [Текст] / Н. Яткевич // Початкова освіта. – 2011. – № 7 (лютий). – С. 15 – 17.

Навчання і мистецтво

Бітюкова, О. Тестові завдання з образотворчого мистецтва [Текст] / О. Бітюкова // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 33 – 35.

Богун, З. Інноваційні форми та методи роботи в хоровому колективі [Текст] / З. Богун, М. Кузнєцова // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 24 – 26.

Богун, О. М. Усна народна творчість весняного обрядового циклу [Текст]: урок музичного мистецтва у 2 класі / О. М. Богун // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 10 (квітень). – С. 13 – 15.

Ватаманюк, Г. Тематичні заняття з музики у 1 класі [Текст] / Г. Ватаманюк // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 21 – 24.

Гарна, О. Розвиток музики як відображення почуттів [Текст] / О. Гарна // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 35 – 38.

Глінка, І. Технічне моделювання та конструювання [Текст]: конструювання літальних апаратів (планера, літака): [конспект уроку] / І. Глінка // Початкова освіта. – 2011. – № 14 (квітень). – С. 3 – 6. – (Наша вкладка).

Грецьких, В. Подорож до паперової країни [Текст]: створення аплікації зі рваного паперу, 1-й клас: [конспект уроку] / В. Грецьких // Початкова освіта. – 2011. – № 17 (травень). – С. 29 – 30.

Гурська, Н. Виготовлення вітальної листівки до маминого свята [Текст]: [трудове навчання 1-й клас] / Н. Гурська // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 1 – 2. – (Вкладка).

Дітям про Шопена [Текст]: [інтегровані заняття] // Початкова освіта. – 2011. – № 5 (лютий). – (Наша вкладка).

Заушнікова, І. Найбільше вшанування глиняного глечика [Текст]: [урок образотворчого мистецтва 1-й клас] / І. Заушнікова // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 2 – 3.

Камишан, Ю. І. Морський пейзаж. Створення композиції «Подорож до моря» [Текст]: [урок з «Образотворчого мистецтва», 4 клас] / Ю. І. Камишан // Мистецтво в школі. – 2011. – № 5. – С. 6 – 8.

Козій, В. П. Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу «Веселі восьминіжки» [Текст]: курс «Образотворче мистецтво», 2 клас / В. П. Козій // Мистецтво в школі. – 2011. – № 6. – C. 5 – 7.

Колективне свято на тему: «Моя країна – Україна» [Текст]: [сценарії, гра] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 21 – 24; 24 – 26. – (Школа виховання).

Коли піщинки злітають у небо... [Текст]: [ігри з піском] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 61 – 62.

Кузьменко, Л. Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання [Текст]: [виготовлення з паперу моделей тварин способом оригамі] / Л. Кузьменко // Початкова освіта. – 2011 (березень). – С. 29 – 31.

Петрович, М. Практичне використання ігор на уроках сольфеджіо [Текст] / М. Петрович // Початкова школа. – № 2011. – № 3. – С. 27 – 30.

Петровська, Т. Особливості викладання декоративно – прикладного мистецтва [Текст] / Т. Петровська // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 1 – 2. – (Наша вкладка).

Плескун, Л. Уроки вишивання у 3 класі [Текст] / Л. Плескун // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 33 – 37, № 2 (лютий). – С. 49 – 52.

Проценко, Л. Виражальні можливості кольору. Малювання парасольок Оле – Лукойє [Текст]: образотворче мистецтво. 1-й клас / Л. Проценко // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 26 – 27.

Радей, Л. Виготовлення витинанок [Текст]: [поради і зразки] / Л. Радей // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 3 – 7. – (Наша вкладка).

Радей, Л. Створення рушника – витинанки [Текст]: образотворче мистецтво. 4-й клас: [конспект уроку] / Л. Радей // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 6 – 7.

Слишинська, Н. В. Планета барвистої музики [Текст]: [урок музики, 4 клас] / Н. В. Слишинська // Мистецтво в школі. – 2011. – № 5. – C. 19 – 20.

Сорохан, М. Г. Аплікація з кольорового паперу «Квіти у вазі» [Текст]: курс «Образотворче мистецтво», 4 клас / М. Г. Сорохан // Мистецтво в школі. – 2011. – № 3. – С. 7 – 8.

Федоренко, К. Художній образ у декоративно – ужитковому мистецтві [Текст]: [урок образотворчого мистецтва 4-й клас] / К Федоренко // Початкова освіта. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 8 – 12. – (Вкладка).

Шах, А. Малювання композиції «Фруктова крамничка» [Текст]: образотворче мистецтво. 1-й клас: [конспект уроку] / А. Шах // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 27 – 29.

Швець, Т. А. Музика святих храмів [Текст]: урок музики, 4 клас / Т. А. Швець // Мистецтво в школі. – 2011. – № 1. – С. 5 – 7.

Гра і навчання

Байда, О. С. Нетрадиційні форми самопідготовки [Текст]: [сюжетно – рольові ігри, вправи та ігри для розвитку нестандартного мислення] / О. С. Байда // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 56 – 58.

Васильченко, С. Ігри – головоломки [Текст] / С. Васильченко, С. Ганенко // Обдарована дитина. – 2011. – № 1. – С. 54 – 56.

Вітко, М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення [Текст] / М. А. Вітко // Обдарована дитина. – 2011. – № 4. – С. 38 – 47; № 5. – С. 27 – 37.

Літні розваги [Текст]: [добірка ігор] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 43 – 53.

Пригоди дітей на воді [Текст]: [ігри] // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 63 – 66.

Распопова, Т. С. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри [Текст] / Т. С. Распопова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16 – 18 (червень). – С. 2 – 11; 12 – 28.

Степура, І. Створення психолого – педагогічного комфорту [Текст]: психогімнастичні вправи / І. Степура // Початкова освіта. – 2011. – № 3. – С. 3 – 8.

Тєрєхова, О. Грати – це природно [Текст]: [добірка мовних ігор для учнів 1 – 4-х класів] / О. Тєрєхова // Початкова освіта. – 2011. – № 11 (березень). – С. 22 – 23.
Свята в початковій школі

Бондаренко, І. Казка про комп’ютер [Текст]: [сценарій] / І. Бондаренко // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 60.

Горіна, Л. В. «А вже весна, а вже красна...» [Текст]: [розвага для учнів 4 – 3 класів] / Л. В. Горіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 35 – 37.

Григоренко, О. М. «Попіл людського смутку в серцях наших навіки...» [Текст]: урок пам’яті, присвячений 25-й річниці Чорнобильської катастрофи / О. М. Григоренко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 11 (квітень). – С. 27 – 30.

Гурбич, Л. М. Розлилися води [Текст]: тетралізоване дійство / Л. М. Гурбич // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 9 (березень). – С. 18 – 20.

Данилюк – Шестова, О. В. Ми збираємося в похід [Текст]: [конкурсна програма між загонами в пришк. таборі] / О. В. Данилюк – Шестова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 13 – 15.

Данилюк – Шестова, О. В. Свято сподівань і надій [Текст]: до дня захисту дітей: [сценарій] / О. В. Данилюк – Шестова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 12 – 13.

Дзюба, Л. Природа – наш спільний дім [Текст]: виховна година. 3-й клас / Л. Дзюба // Початкова освіта. – 2011. – № 14 (квітень). – С. 13 – 16.

Дорофєєва, Т. Чотири пуди солі [Текст]: прощання з початковою школою: родинне свято – змагання / Т. Дорофєєва // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 8 – 10. – (Наша вкладка).

Карасьов, В. М. Купальські вогні [Текст]: [сценарій свята; в додатку – ноти і слова пісень, пісень – хороводів] / В. М. Карасьов // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 27 – 31. – (Школа виховання).

Кокоша, Л. Вода. Свято води [Текст]: відкрита виховна година / Л. Кокоша // Початкова школа. – 2011. – № 2. – С. 61 – 62.

Куріпта, В. Книжковий калейдоскоп [Текст]: свято до дня дитячої книги / В. Куріпта // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 4 – 6. – (Наша вкладка).

Левченко, Л. П. У гостях у підсніжника [Текст]: виховний захід / Л. П. Левченко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 31 – 34.

Лісович, О. Лінійка пам’яті до Дня Перемоги [Текст]: [сценарій] / О. Лісович // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 7. – (Наша вкладка).

Лісович, О. «У далеку дорогу життя Франкове візьмемо слово» [Текст]: до 155 – річчя з дня народження: [сценарій свята] / О. Лісович // Початкова освіта. – 2011. – № 2 (січень). – С. 20 – 22.

Луцик, М. А. Зоряний час [Текст]: пізнавально – конкурсна гра / М. А. Луцик // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 32 – 36.

Менжунова, Н. Костюмоване свято Букваря [Текст]: [сценарій] / Н. Менжунова // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 1 – 3. – (Наша вкладка).

Назарчук, А. І. Подорож казковою Країною Букварії [Текст]: [сценарій] / А. І. Назарчук // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 12 (квітень). – С. 18 – 22; 23 – 30; 31 – 34; 35 – 37; 38 – 42.

Найдюк, Н. В. «Чарівна краса квітів» [Текст]: виховний захід для учнів 2 – 4-х класів / Н. В. Найдюк // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 71 – 74.

Острян, Н. І. «Я – маленька україночка» [Текст]: конкурс – свято з народознавства у 4 класі / Н. І. Острян // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 9 (березень). – С. 30 – 32.

Пазич, Т. С. «Прийди, прийди, весно!» [Текст]: свято зустрічі Весни / Т. С. Пазич // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 25 – 27; 28 – 30.

Паронова, В. Великодній дзвін [Текст]: [фрагменти Великодніх розваг з дітьми; слова і ноти великодніх хороводів і пісень] / В. Паронова // Джміль. – 2011. – № 1. – С. 29 – 32.

Печова, В. Відлітають мої ластів’ята [Текст]: виховний захід. 4-й клас / В. Печова // Початкова освіта. – 2011. – № 13 (квітень). – С. 11 – 15. – (Наша вкладка).

Пінчук, Л. М. Школо початкова, прощавай! [Текст]: [сценарій] / Л. М. Пінчук // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 12 (квітень). – С. 43 – 49; 50 – 55.

Плебанська, Г. Де найкраще місце на землі [Текст]: сценарій виховного заходу / Г. Плебанська // Початкова школа. – 2011. – № 6. – С. 61 – 62.

Семененко, Л. В. «Квітни, мово солов’їна» [Текст]: [сценарій свята] / Л. В. Семененко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 1. – С. 39 – 41; 41 – 46.

Скальова, О. Б. «Найрозумніший» [Текст]: інтелектуальна гра для учнів 2-го класу / О. Б. Скальова // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 27 – 31.

Смирнова, Е. Н. Конкурс «Маленькая леди – 2011» [Текст] / Е. Н. Смирнова // Початкове навчання. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 21 – 24.

Соловіцька, Т. П. На гостину до друзів – помічників [Текст]: урок-огляд знань у 1 класі / Т. П. Соловіцька // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 12 (квітень). – С. 10 – 12.

Ткаченко, М. Чорнобиль... Мертва земля [Текст]: виховна година. 4-й клас / М. Ткаченко // Початкова освіта. – 2011. – № 14 (квітень). – С. 16 – 18.

Фіщенко, Н. В. Диво, сповнене краси [Текст]: [сценарій свята КВК – про казку, казкових героїв] / Н. В. Фіщенко // Розкажіть онуку. – 2011. – № 11 – 12 (червень). – С. 33 – 36.

Чернейко, А. П. Подорож до країни доброти [Текст]: година спілкування у 3 класі / А. П. Чернейко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 4 (лютий). – С. 32 – 34.

Чиж, Н. М. Усі квіти землі для моєї мами! [Текст]: виховний захід / Н. М. Чиж, Т. В. Гоч // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 6 (лютий). – С. 2 – 6.

Шаповал, Н. П. Зелений розмай України [Текст]: усний журнал: [є легенди про калину, липу, сосну, березу, тополю] / Н. П. Шаповал // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 14 – 15 (травень). – С. 75 – 78.

Яланська, С. Ю. Попереду у нас – п’ятий клас! [Текст]: психологічна гра – подорож для учнів 4 класу / С. Ю. Яланська // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 13 (травень). – С. 28 – 30.
Зміст

1. Покликання початкової школи
2. Технології виховання молодших школярів
3. Проектні технології в початковій школі
4. Методика викладання в дії
  •  Математика
  •  Уроки грамоти та мови
  •  Література та читання
  •  Природа і людина
  •  Етика; Логіка; Охорона здоров’я;
Я і Україна: конспекти уроків
  •  Навчання і мистецтво
  •  Гра і навчання
5. Свята в початковій школі