Видавнича діяльність / 2011 / "Нові надходження з теорії та методики виховання" (за І півріччя 2011 р.)

Вітаємо вас на нашому сайті!
 
    Інформаційний список літератури «Нові надходження з теорії та методики виховання» знайомить зі статтями із періодичних видань за І півріччя 2011 року.
    Матеріал розміщений у сімох розділах, в межах яких література систематизована в алфавіті авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
    Періодичність видання – раз у півріччя.

Адреса: м. Тернопіль,
вул. Коперника, 17

тел.: 23-59-48; 25-39-41

E-mail: [email protected]
www.odb.te.ua


Матеріал підготувала: Шилова Л. П.

Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.

Комп’ютерна верстка: Наконечна М. Й.


 
Школознавство. Педагогіка школи.
 
«Дитячі соціальні інціативи – Україні!» [Текст]: Положення про конкурс проектів дитячих громадських об’єднань (організацій) // Шкільний світ.– 2011.– №3 (січень).– С. 18–19.

Боднарчук, Г. П. Методичні рекомендації з виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду [Текст] / Г. П. Боднарчук // Шкільна бібліотека. – 2011. – №3. – С. 5–24.

Волканова, В. В. Словник класного керівника [Текст]: [Принципи виховання… – Якість життя] / В. В. Волканова // Виховна робота в школі. – 2011. – №1. – С. 45–55.

Зінченко, В. Імідж учителя, або Психологія одягу [Текст] / В. Зінченко // Шкільний світ. – 2011. – №2 (січень). – (Вкладка).

Колосова, В. В. Атестація вихователя навчального закладу [Текст] / В. В. Колосова // Виховна робота в школі. – 2011. – №2 (лютий). – С. 2–6.

Колосова, В. В. Інструкції з безпеки життєдіяльності учнів [Текст] / В. В. Колосова // Виховна робота в школі. – 2011. – №5 (травень)_. – С. 10–25. – (Досвід виховання).

Професійне зростання вчителя [Текст]: [добірка матеріалів: інновац. умови профес. вдосконалення вчителя; комплексний підхід до формування професійної компетентності педагогів; с-ма роботи з вивчення та творчого впровадження передового педаг. досвіду] // Мистецтво в школі. – 2011. – №4. – С. 20-1 – 20-16.– (Пед. академія Пані Софії).

Рига, В. Магія слова [Текст]: інтелектуальний тренінг для вчителів / В. Рига // Шкільний світ. – 2011. – №6 (лютий). – С. 17–20.

Сахно, Н. Ю. Дружний клас (тренінг) [Текст] / Н.Ю.Сахно // Виховна робота в школі. – 2011. – №5 (травень). – С. 2–9.

Твоя діяльність визначає твою цінність [Текст]: колективний творчий проект: [профільноорієнтуючий просвітницько-дослідницький] // Позакласний час. – 2011. – №6. – С. 3–8.

Цимбал, І. Підготовка святкового ранку [Текст]: методична бібліотека / І. Цимбал // Музичний керівник. – 2011. – №4. – С. 24–29.

 
Напрямки виховання

 Бех, І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання – нова освітня філософія [Текст] / І. Д. Бех // Позакласний час. – 2011. – №4. – С. 42–54.

Гурин, О. Школа і музей: працюємо разом [Текст] / О.Гурин // Мистецтво та освіта. – 2011. – №2. – С. 27–28.

Єрофеєва, А. Гіперактивна дитина [Текст]: [правила спілкування з гіперактивною дитиною] / А. Єрофеєва // Шкільний світ. – 2011. – №14 (квітень). – С. 5.

Єрофеєва, А. Повільна дитина [Текст]: як же поводитися з нею? / А. Єрофеєва // Шкільний світ. – 2011. – №3 (січень). – С. 5.

Зайченко, А. Проект «Фактор справедливості» [Текст] / А. Зайченко // Шкільний світ. – 2011. – №23 (червень). – (Спецвипуск).

Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників [Текст] / Л.А.Мартинець // Виховна робота в школі. – 2011. – №4 (квітень). – С. 42–55.

Мы нужны друг другу [Текст]: авторская программа проведения игровых занятий по экологии // Шкільна бібліотека. – 2011. – №3. – С. 95–98.

Поперечна, Л. Проектні технології у формуванні інформаційної культури учнів [Текст]: [є навчальний проект «Сам собі журналіст» (з теми «Періодичні видання – джерело оперативної інформації) та Що? Де? Коли? і як розробити власний проект] / Л. Поперечна // Шкільна бібліотека плюс. – 2011. – №7–8 (квітень). – С. 2–38.

Татуювання: мода чи безглуздя? [Текст]: [матеріали до бесід з учнями] // Позакласний час. – 2011. – №1 (січень). – С.127–136.

Ткачов, С. І. Співвідношення понять громадянської освіти та громадянського виховання [Текст] / С. І. Ткачов // Виховна робота в школі. – 2011. – №4 (квітень).– С. 2–5.

Чігріна, В. Дати крила творчості [Текст]: відродження духовної культури засобами позакласної роботи / В. Чігріна // Шкільний світ. – 2011.– №3 (січень). – С. 1–2. – (Музика.– №1).

Шиповський, Г. Про те, як правильно розвивати інтелект дитини [Текст] / Г. Шиповський // Зростаймо разом. – 2011. – №4 (квітень). – С. 4–7.

 
Правове та моральне виховання

Огняник, Л. Я–громадянин України [Текст]: організація позакласної роботи з правового виховання / Л. Огняник // Шкільний світ. – 2011. – №2 (січень). – С. 5–10.

Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти [Текст] / Е.В.Ситник // Обдарована дитина. – 2011. – №2. – С. 19–24.

Фокіна, Т. В. Правовий порадник для учнів, батьків, педагогів [Текст] / Т. В. Фокіна // Виховна робота в школі. – 2011. – №1. – С. 8–12.

Я і мої права [Текст]: правове виховання школярів // Шкільний світ. – 2011. – №9 (березень).


Формування у школярів здорового способу життя

 Бірман, О. О. «Проекти «Шлях до безпечного життя», «Ми відповідальні за тих кого приручили», «Чисте подвір’я – чиста вулиця – чистий район» [Текст]: досвід виховання / О.О.Бірман // Виховна робота в школі. – 2011. – №3. – С. 2–9.

Гуторова, Л. Інформаційна небезпека з екрану [Текст]: [діти і ТБ] / Л. Гуторова // Україна молода. – 2011. – 3–4 червня. – С. 17.

Морозова, А. В. Я обираю здоровий спосіб життя [Текст]: інтерактивні вправи / А. В. Морозова // Виховна робота в школі. – 2011. – №3. – С. 26–33. Шкільний світ. – 2011. – №11 (березень). – С. 21–23.

 
Обдаровані діти

 Губенко, А. В. Основные проявления интелектуальной одарённости [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина. – 2011. – №1. – С. 2–5.

Кольченко, Л. Система виховання творчих особистостей в Луганському обласному ліцеї [Текст] / Л.Кольченко // Обдарована дитина. – 2011. – №4. – С. 5–8; 8–17.

Макаренко, Н. М. Методики визначення творчих здібностей, потенціалу [Текст]: / Н. М. Макаренко // Обдарована дитина. – 2011. – №4. – С. 34–35.

Особистісно орієнтований підхід до організації діяльності з творчо обдарованими дітьми [Текст] // Розкажіть онуку. – 2011. – №9 (травень).– С. 2–7.

Склярова, Л. Життєтворчість – вища форма виявлення творчості людини [Текст] / Л. Склярова // Обдарована дитина. – 2011. – №6. – С. 7–12.

Фомін, О. М. Організація роботи з обдарованими дітьми у школі – колегіумі №36 м. Луганська [Текст] / О.М.Фомін // Обдарована дитина. – 2011. – №3. – С. 8–22.

 
Сім’я. Сімейне виховання.

Білан, Т. Підготовка до школи: абетка для батьків [Текст] / Т. Білан // Дитячий садок. – 2011. – №2 (січень). – С. 9.

Заєць, В. І. Як зіпсувати стосунки з дітьми, та й самих дітей[Текст]: [про прийоми антивиховання] / В. І. Заєць // Виховна робота в школі. – 2011. – №5 (травень). – С. 34–37.– (Батьківські збори).

Красновський, Л. Батьківські збори – теж урок, до якого треба готуватися [Текст] / Л. Красновський // Шкільний світ. – 2011. – №3 (січень). – С. 6–7.

Лук’яненко, О. Повернення Фенікса: родоцентрична педагогіка [Текст]: / О. Лук’яненко // Виховна робота в школі. – 2011. – №1. – С. 2–6.

Луньова, І. В. Їм уже 13! Будьмо із ними [Текст]: [батьківські збори] / І. В. Луньова // Виховна робота в школі. – 2011. – №1. – С. 13–16.

Романова, О. Анкета для мами й тата [Текст]: визначення педагогічної майстерності батьків / О. Романова // Шкільний світ. – 2011. – №7 (лютий). – С. 6,7.

Романова, О. Це вам, батьки [Текст]: бесіди про сімейне виховання / О. Романова // Шкільний світ. – 2011. – №15 (квітень). – С. 7–10.

Романова, О. Чи добре ти виховуєш своїх батьків? [Текст]: текст для учнів / О. Романова // Шкільний світ. – 2011. – №2 (січень). – С. 4.

Чайківська, Я. Матяш Світлана: «Розвиток для дитини має бути приємним і цікавим» [Текст]: [поради з раннього розвитку дитини] / Я. Чайківська // Тернопіль вечірній. – 2011. – 2 лютого. – С. 8.

 
Організація дозвілля

 Дівенко, В. Г. Пришкільний оздоровчий табір «Романтик» [Текст]: [статут, режим роботи, правила внутрішнього розпорядку, план роботи, сценарії свят: «В гостях у літа», «Здоровим будь», інтел. гра «Чарівна регата» та ін.] / В. Г. Дівенко, О. А. Чуба // Позакласний час. – 2011. – №6. – С. 33–44.

Нескучные каникулы [Текст]: [заповеди вожатого; названия отрядов, девизы; отрядный уголок; игры; викторины; турист. слет; дискотека в лагере; игры без мяча] // Позакласний час. – 2011. – №6. – С. 57–75.

Організація змістовного дозвілля [Текст] // Позакласний час. – 2011. – №5. – С. 52–64.

Соціальна система дозвілля школярів [Текст]: [складові організаторської роботи; вих. робота в позаурочний час; форми вих. роботи; етапи організації та проведення диспуту] // Позакласний час. – 2011. – №6. – С. 20–32.