Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

Взаємозв'язки літератур

Гладишев В. В. Василь Стус про Генріха Белля.

Стаття "Очима гуманіста" 

Ретроспектива

Василь Стус. Очима гуманіста 

Літературознавство і школа

Тереховская А. В. "Повести покойного Ивана Петровича Белкина" как цикл: к изучению творческого наследия А. С. Пушкина в школе 

Шовкопляс Г. Є. Про містера Шерлока Холмса, джентельмена вікторіанської доби 

Літературознавча розвідка

Биткивская Г. В. Фаустовская тема в творчестве А. Чехова 

10-й клас — на відмінно!

Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень.
Теми: Творчість Волта Вітмена та Шарля Бодлера 

Семінар-практикум

Баліна К. Н. "Злочин і кара" Ф. М. Достоєвського як утілення нового поліфонічного стилю художнього мислення. 10 клас 

Додаткове читання

Таратута С. Л. Всупереч "буйволиному причастю". Груповий портрет німецької родини на тлі двох світових воєн у романі Г.Белля "Більярд о пів на десяту" 

Фахові проблеми

Каніболоцька О. А. Особливості використання проектної методики. На матеріалі теми "Доба Відродження. Творчість Вільяма Шекспіра". 9 клас 

Атестація вчителя: шлях до майстерності

Невмержицька О. Ф. Гамлет — убивця, жертва чи герой? Підсумковий урок з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет". 8 клас

Літературна гра

Остапова Л. І. Сім ключових слів. Інтелектуальна гра для семикласників 

Профільне навчання

Братко В. О. Вінок сонетів у світовій літературі. Матеріали до спецкурсу "Сонет в історії української і світової літератури".

Позакласні заходи

БабійчукТ. В. Читацька конференція "Захоплюючий світ детективу" 

Слово і кіно

Лавринець А., Суховець О. Екранізація як інтерпретація. На матеріалі останньої екранізації циклу Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса, створеної американським режисером Гаєм Річчі