Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ


Вічні образи

Шкаруба Л. М. Этюды о "Дон Кихоте" 

Літературознавство і школа

Гладышев В. В. Две судьбы (Нора Хельмер и Кристина Линне)

Атаманюк О. В. Використання імаґологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури (на прикладі твору P.M. Рільке "Пісня про Правду") 

10-й клас — на відмінно!

Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світовоїлітератури. 10 клас. Академічний рівень. 

Теми: Лев Толстой. "Анна Кареніна". А. Чехов. "Людина в футлярі", "Скрипка Ротшильда".

Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Микола Некрасов. Поезії. 

Нобелівські лауреати

Янкович О. В. Маріо Варґас Льйоса — лауреат 2010 року 

Педагогічна хроніка

Тверітінова Т. І., Шовкопляс Г. Є. Детектив у світовому культурному процесі. Круглий стіл 

Атестація вчителя: шлях по майстерності

Попова Н. П. Райнер Марія Рільке і Україна. Конспекти уроків. 7 клас 

Фокіна Т. Д. "Він — Данте. Йому тільки тисяча літ." Конспект уроку з вивчення поеми Данте "Божественна комедія". 8 клас 

Методичне розмаїття

Черныш Т. Н. Чи може бути мерцем жива людина? Урок за оповіданням Чехова "Скрипка Ротшильда". 10 клас 

Бугай Л. М. Замилування осінньою природою і майстерність поетичного вислову. На прикладі вірша Тютчева "Я знаю в праосені пору". 5 клас 

Ільяшенко М. А. Мацуо Басьо і його поетичний дар. Конспект уроку. 5 клас 

Мистецтво перекладу

Євтушенко С. Борис Грінченко — перекладач 

Творчість наших авторів


"Человечеству не хватает скамеек..."