Скарбничка методиста / Сценарії бібліотечних заходів / "Краса врятує світ" (Конкурс краси для дівчат 9-11 класів)

Вітаємо вас на нашому сайті!
Секелик, І. Краса врятує світ: конкурс краси для дівчат 9-11 класів / І. Секелик // Шк. світ. – 2016. - №2. – С. 29-30.
 
Жіноцтву присвячено багато віршів, пісень, картин... І вони, звичайно, того варті. Адже українські жінки тендітні і водночас сильні, мужні і ніжні, розумні і красиві.
І переконатися в цьому допоможе конкурс краси, на якому дівчата ще раз продемонструють свої неповторні якості.
Мета: виховувати почуття прекрасного; розкривати таланти учнів. їхні творчі здібності.
 
Хід заходу
 
Учень (за сценою читає поезію М. Вінграновського «Ранковий сонет»).
Ти — вся любов. Ти — чистота.
Довірливість благословенна.
Твоя краса мені свята.
Твоя любов мені священна.
Трояндо неба і землі,
В тобі всі їхні барви грають...
У мене сльози розцвітають.
Цвітуть думками на чолі.
В будинок твій я входжу, наче в сад,
І для тривог моїх, турбот моїх, досад
Мені дарує він красу землі і неба.
Я першим поглядом завжди дивлюсь на тебе.
Тобі присвячую я літ своїх світання,
Весну думок, весну свого кохання.
 
Ведуча. Добрий день, шановні глядачі, гості та учасники нашого свята!
 
Ведучий. Ми раді вітати вас на щорічному конкурсі краси. Сьогодні ми будемо обирати найчарівнішу, найрозумнішу,найпривабливішу, найкмітливішу, одним словом, найбільш гідну дівчину, яка отримає почесний титул найкращої дівчини нашої школи!
 
Ведуча. Боротися за цей титул сьогодні будуть шість учасниць. Тож побажаємо всім нашим дівчатам успіху. Нехай переможе найкраща!
 
Ведучий. Зараз давайте познайомимося з нашим почесним журі, яке буде оцінювати конкурсанток. (Представляє журі.)
 
Ведуча. Ну що, друзі, давайте розпочинати наше свято!
 
Учень-читець (читає уривок поезії І. Франка).
Жіноче серце! Чи ти лід студений,
Чи запашний, чудовий цвіт весни?
Чи світло місяця?
Огонь страшенний,
Що нищить все?
Чи ти, як тихі сни Невинності?..
Чим б'єшся ти? Яка твоя любов?
В що віриш? Чим живеш? Чого бажаєш?
В чім змінне ти, а в чім постійне? Мов!
 
Ведучий. Так, справді, дівоче серце, дівоча душа — одвічна загадка, яку ми, хлопці, ніколи не розгадаємо.
 
Ведуча. Та ні, чому ж? Саме зараз ми можемо потрапити у світ, у якому живуть наші красуні, і дізнатися захоплення. мрії, уподобання, уміння кожної з них. А всі свої таємниці вони розкриють нам у конкурсі, який називається «Візитівка». Тож зустрічайте першу учасницю.
(Ведучі по черзі запрошують кожну учасницю на сцену.)
Ведучий. Дякуємо дівчатам! А наступний наш конкурс називається «Рима». Умови його такі: учасницям потрібно протягом 5 хв. скласти вірш із використанням поданих 4-х слів, які римуються.
 
Ведуча. Перша учасниця отримує риму...
(Ведучі роздають аркуші з римами всім учасницям по порядку. Слова можуть бути довільні, наприклад: свічка — річка, кохання — мовчання; гроза — сльоза, щаслива — смілива; звуки — руки, танець — іспа­нець. Після закінчення відведеного часу учасниці читають свої вірші.)
 
Ведучий. Укотре переконуюся, що на таланти в нашій школі гріх скаржитися! Саме тут, у рідних стінах, народжується малий початок великого майбутнього!
 
Ведуча (звертається до ведучого). А скажи-но, що тебе найбільше дратує на нашому телебаченні?
 
Ведучий. Мабуть, реклама.
 
Ведуча. А хочеш, я зараз доведу тобі, що не всі реклами однаково нудні й беззмістовні.
 
Ведучий. Цікаво як?
 
Ведуча. Точніше не я, а наші дівчата-конкурсантки, які продемонструють тобі і всім глядачам власну рекламу. І, можливо, у майбутньому ми з вами побачимо цікавий рекламний ролик на телебаченні у виконанні якоїсь із наших красунь!
 
Ведучий. Запрошуємо на сцену першу учасницю... (Ведучі по черзі запрошують усіх учасниць.)
 
Ведуча. Дякуємо дівчатам за цікаві реклами. А ми крокуємо далі!
Ведучий. Що не кажіть, а Україна здавна славилася своїми красунями. їм у всі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, увічливість, велика шана і любов до рідного краю.
 
Ведуча. Яскравою перлиною нашого народу є вишиванки. Та це не лише одяг, а калейдоскоп деталей і кольорів, візерунків як буденних, так і святкових, які використовувалися в одязі для певних урочистих подій. Витончена вишивка — наше давнє й завжди сучасне мистецтво — свідчить про невмирущість українських традицій.
 
Ведучий. Запрошуємо вас на показ моделей українського національного вбрання, які підготували наші учасниці.
 
(Дівчата під музичний супровід по черзі виходять в українському одязі.)
 
Ведуча. Дякуємо нашим чарівним учасни­цям!
 
Ведучий. А наступний конкурс називається «Кулінарний шедевр». Кожна з                     дівчат - майбутня господиня. У народі кажуть: «В чепурній оселі і життя веселе». Справжня господиня повинна вміти не лише смачно готувати, а й знати секрети кухні.
 
Ведуча. Ось про ці секрети і будуть розпо­відати наші конкурсантки. Запрошуємо на сцену першу учасницю...
(Ведучі по черзі запрошують дівчат на сцену.)
 
Ведучий. Дякуємо дівчатам! Справжня леді повинна бути не лише красивою, уміти готувати та створювати власний стиль, а й повинна мати якийсь неповторний талант!
 
Ведуча. Тому, шановні глядачі, дозвольте оголосити найцікавіший і найзахопливіший конкурс «Мій коронний номер».
Ведучий. Журі оцінить оригінальність кожного номера, артистичність кожної учасниці та майстерність виконання. Тож починаємо!
(Ведучі по черзі запрошують учасниць на сцену.)
 
Ведуча. Наступний конкурс продемонструє нам, які ж наші дівчата дотепні, розумні, винахідливі, цікаві та оригінальні!
 
Ведучий. Що ж це за конкурс такий і які його умови?
 
Ведуча. Конкурс називається «Козирне запитання».
 
Ведучий. А чому «козирне»?
 
Ведуча. Тому що запитання нашим конкурсанткам будуть ставити «найкозирніші» люди в цьому залі — шановане журі! А дівчата повинні дати повну і правильну відповідь на всі поставлені запитання. Отож починаймо! Просимо всіх учасниць вийти на сцену!
 
Ведучий. Ось і добіг кінця конкурс краси в на­шій школі. У кожній квітці — своя чарівність, як і в кожній дівчині. Треба лише вміти бачити. Якщо ви переконані, що володієте цим даром, то не могли не помітити, що і в кожній конкурсантці є теж неповторність.
 
Ведуча. Отже, запрошуємо голову журі для повідомлення результатів та нагородження переможниці!
 
Використані джерела:

Твори М. Вінграновського на порталі «Український центр» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: ukrcenter.com/Література/Микола Вінграновський.
 
Франко І. Я. Зібрання творів: у 50-ти т. — К.: Наук, думка, 1976. — Т1. — С. 142—150.





Скачати