Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

Новий час - нові програми

Не треба боятися змін! Інтерв'ю з керівником робочої групи з розробки програми зі світової літератури Ольгою НІКОЛЕНКО 

Дитяче читання - дорослі проблеми


МАЦЕВКО-БЕКЕРСЬКА Лідія.
Ментор словесного мистецтва чи «чарівне дзеркало»? Герменевтичний дискурс дитячої літератури 

ЗДРАЖКО Аліна.
Право на дитячу мову. У перекладацькій майстерні Віталія Радчука 

СТРЕБКОВА Юлія.
Тендерний дисбаланс у дитячій літературі 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД


Представляємо учасників III, заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011».

ДЕМЧЕНКО Олена. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання 

«Ти ж вижив, солдате!» Урок за оповіданням М. Шолохова «Доля людини» 

Дві літератури - два світи. Літературне ерудит-шоу 

Літературний компонент Держстандарту: компаративна лінія

ГЕТЬМАНЕНКО Ірина. Шевченко та Овідій: споріднення доль і творів 

НАУМЕНКО Світлана. Порівняння оригіналу та перекладу в процесі вивчення світової літератури 

ГАНІЧ Наталія. «Сильне, як смерть». Тема кохання у творах Григора Тютюнника «Три зозулі
з поклоном» та Олександра Купріна «Гранатовий браслет» 

ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС


ЧУМАЧЕНКО Алла.
«Я памятник себе воздвиг нерукотворний...» Литературно-музьїкальная композиция, посвященная А. С. Пушкину 

РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ

Программы для средних общеобразовательньїх школ с украинским языком обучения. Русский язьїк.
Факультативньїй курс. 5-11 классы 

К 200-летию со дня рождения И. И. Срезневского

Основоположник лингвистической географии