Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

Літературознавство і школа

Голобородько Я. Рефлексії та медитації біля "сейфу часу" (про збірку Людмили Тарнашинської) 

Єременко О., Сафонова А.
Трагедія землі — часу — людини: синівський гріх і материнська покута (за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва) 

Євтушенко С. Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка

Фахові проблеми

Гінкевич О. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5—6 класів аналітико-синтетичних умінь 

Назаренко Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою 

Готуємо майбутнього вчителя-словесника

Романишина Н. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання 

КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"


Слотницька І. Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою". Особистісно зорієнтований урок у 7 класі

Матеріали до уроків

Ситченко А. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор". 6 клас 

Гончаренко О.
Формування літературно-аналітичних умінь учнів. Матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма". 9 клас 

Факультатив


Логвіненко Н. Новий період розвитку української фантастичної прози (1960—1990 рр.) 

Дебют

Коробко М. "Лісова пісня": міф чи реальність? 

Теоретичний практикум

Васьківська Г. Міф як першоджерело пізнання світу і людини

Позакласні заходи

Свиридюк І. Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!"

З редакційної пошти