Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

Офіційно

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році

Завдання для державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році. Світова література (9 клас)

Компаративістика в регіональному вимірі

КИЯН Тетяна. Регіональне краєзнавство як засіб компаративістики

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД


Представляємо учасників III заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011»

БОЛГАРІНА Ірина Оптимізація освітньо-культурного досвіду учнів у процесі вивчення світової літератури засобами музейних ресурсів 

Про Шекспіра - у віртуальному музеї митця Урок-моделювальна гра за трагедією «Гамлет» 

АГІЛАР Ольга.
Учні - за Джульєтту

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

5 клас

ГУРІНА Світлана, ЗАЛОЗНА Валентина.
Моніторинг літературознавчої компетенції учнів

6 клас

ІВАНУНА Неллі. Доля сміливих та мужніх любить Підсумковий урок за темою «Людина в життєвих випробуваннях» 

8 клас

ГАНИЧ Наталія. Дві героїні одного автора Урок порівняльної характеристики Джульєтти та Офелії 

11 клас

СУТУЛА Ольга, ТРИГУБ Ірина. Орієнтовне планування уроків світової літератури 

ВОЛОЩУК Євгенія. «Інтелектуальні вітаміни» від Милорада Павича. Матеріали до вивчення творчості Милорада Павича 

ВАХРУШЕВА Ольга. Письменник, який бореться за свого читача кожним реченням Урок за оповіданням М. Павича «Дамаскин»

На с. 1 обкладинки: репродукція картини Вільяма Пауелла Фрита «Джульєтта? (До статті Н. Ганич «Дві героїні одного автора»)