Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

МЕЛЬНИКОВА Лариса. Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учня 

СИПКО Людмила. Слово на захист російського класичного роману 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

Представляємо учасників III, заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011»

БАЧУК Тетяна Культурологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури 

Гімн естетизму чи естетична антиутопія?

Урок за темою «Оскар Уайльд - представник англійського раннього модернізму. Життя і творчість митця. Естетизм Уайльда. Аналіз передмови до роману «Портрет Доріана Грея» 

Конкурсний урок з погляду учня 

День Святого Валентина Сценарій позакласного заходу для учнів 5-6 класів 

Програма самореалізації особистості

КОВАЛЕНКО Валентина. Комплексна система завдань за романом Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»

СКРИПНИК Тамара. «Слово не струна, а скоріше ноти» Методичні рекомендації до підготовки виразного читання англомовної поезії 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

5 клас

ДЯЧОК Світлана. Вдивляйтеся у частинки - і побачите ціле

Урок за творчістю Мацуо Басьо 

7 клас

ОЛЕКСІЄНКО Ольга. Мистецтво бути людиною Урок за новелою О. Генрі «Останній листок»

11 клас

СУТУЛА Ольга, ТРИГУБ Ірина. Орієнтовне планування уроків світової літератури 

ІЩЕНКО Олена. Магія реалізму й реалізм магії Система уроків за романом Г. Гарсіа Маркеса «Сто років самотності» 

На с. 1 обкладинки: репродукція картини Густава Клімта «Дерево життя» (фрагмент)