Вітаємо вас на нашому сайті!
 
ЗМІСТ

ОФІЦІЙНО

Типове положення про атестацію педагогічних працівників

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Людмила МОЗГОВА.
Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників

Марина ДЕНИСЕНКО. Система опорних конспектів на уроках мови (На захист невиправдано забутої педагогічної технології)

Ольга ЛІЛІК. «Книга Болю» (Читацька конференція за повістю-поемою Осипа Туринського
«Поза межами болю» )

Сергій ОМЕЛЬЧУК.
Синтаксична особливість категорії числа іменника: дослідницьке опрацювання (На матеріалі узгодження однорідних означень з іменником)

Світлана ХІВРИЧ. Підмет - головний член речення. Способи вираження підмета (Урок у 8 класі)

І УЧНЕВІ, І СТУДЕНТУ

Леся ГЛИВІНСЬКА. Теоретична фонетика в тестах

МОВОЗНАВСТВО

Роздуми про двомовність: 4 есеї могилянців

Юрій ПРАДІД. Проблеми української фразеології на шпальтах часопису «Дивослово» (До 60-річчя заснування журналу)

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА

Тетяна ШЕВЧУК. Барокова парадигма творчості Григорія Сковороди

Ольга ТЕТЕРІНА. Художній переклад у становленні Володимира Самійленка як новатора національного літературного процесу

До 200-річчя Маркіяна Шашкевича

Тарас САЛИГА. «...Живий мотор, що прилучив Галичину до всеукраїнського руху...»

Володимир МИКИТЮК. Галицький бандурист

Книжки, подаровані редакції

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Леоніда Литвина