Вітаємо вас на нашому сайті!
 
Літературознавство і школа

Голобородько Я. Мегамислення Івана Дзюби. У контексті 80-річчя літературознавця й громадського діяча

Кицак Л. Детективи для дітей: український варіант автора й читача

Фахові проблеми

Бондаренко Ю.
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі

Привалова С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури

Кошара Ю. Розвиток методичної думки з проблеми самостійної роботи учнів із підручником літератури

Сучасний УРОК літератури: методика і досвід

Говденко К. Безмежні світи Івана Франка. Конспект уроку з використанням проектної технології. 10 клас.

Особистісно зорієнтоване навчання


Бондаренко Н. Як я живу? Урок за збіркою казок Івана Франка "Коли ще звірі говорили..."

Конкурс "Краса і сила мистецтва слова"


Бойко І. Слова, що в глибині бездонній пролежали глухі віки. 9 клас

Профільне навчання

Яценко Т.
Неоромантизм у світовій художній літературі. Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"

Факультатив

Грабовська С.
"...Може, ті голоси і відкриють нам браму до реального безсмертя". Факультативне заняття за романом Юрія Бедзика "Любов, Президент і парадигма космосу"

Літературний гурток у школі

Куцевол О. Українська людина над прірвою тоталітарних режимів XX століття. Засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою"

Готуємо майбутнього вчителя


Рощіна С. Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ

Рецензії

Береза І., Вензовська І. Рецензії на підручники Н. Й. Волошиної "Українська література" для 5, 6 класів